Κατά τη διαδικασία αναζήτησης ταξιδίου, οι καταναλωτές κατά προτεραιότητα αναζητούν πληροφορίες και συγκρίνουν τιμές και αυτός είναι ο λόγος που το δυνατό περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει μια εταιρία να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες.

Αυτό ανέφερε η Wendy Olson Killion, διευθύντρια διαχείρισης προϊόντος και μάρκετινγκ της Expedia, μιλώντας σε συνέδριο της Phocuswright που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.

Αυτός ο ισχυρισμός ισχύει ιδιαιτέρως για την αγορά των Millennials, η οποία αποκρίνεται καλά στα ποιοτικά βίντεο και εικόνες. Η Expedia συνεργάζεται με οργανισμούς που αναλαμβάνουν το μάρκετινγκ προορισμών προκειμένου να δημιουργήσει αυθεντικό υλικό και να βοηθήσει τα brand να ξεχωρίζουν. Για παράδειγμα, το βίντεο που δείχνει τις δραστηριότητες στις Βερμούδες, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αλλάξει την αντίληψη του θεατή ότι οι ατραξιόν του νησιού προσανατολίζονται σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινό.

Η κράτηση ταξιδίου είναι μια περίπλοκη υπόθεση, τονίζει η κ. Killion, παρά τον πλούτο των πληροφοριών που μπορεί να βρει κανείς και οι καταναλωτές έχουν τόσες επιλογές.

Η έκθεση Traveler Attribution της Expedia Media Solutions, που παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Phocuswright, εντόπισε ότι οι καταναλωτές, ανεξάρτητα από το πώς καταλήγουν να κάνουν την κράτηση, δαπανούν πολύ περισσότερο χρόνο στην πλοήγηση σε site – 38 κατά μέσο όρο, όπου προγραμματίζουν τις εξορμήσεις τους.

Η έκθεση αυτή βασίζεται σε εκατομμύρια δεδομένα πλοήγησης στο διαδίκτυο, εντοπίζοντας ότι η έρευνα των καταναλωτών ξεκινά 45 ημέρες πριν την ημερομηνία κράτησης.

Τα δεδομενα έδειξαν ότι την εβδομάδα πριν την πραγματοποίηση του ταξιδίου, οι ταξιδιώτες υπερδιπλασίασαν το χρόνο που δαπανούσαν σερφάροντας στο διαδίκτυο. Η καταναλωτική αυτή συνήθεια θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημείο πώλησης των τουριστικών πρακτόρων, ειδικά εκείνων που ειδικεύονται στους προορισμούς ή τις νέες αγορές, όπως τα ταξίδια περιπέτειας. Το πεδίο αυτό αποτελεί την κατάλληλη ευκαιρία ώστε οι τουριστικοί πράκτορες να γλιτώσουν τους πελάτες τους από ώρες αναζήτησης και εκνευρισμό.

Η έρευνα έδειξε ακόμα πώς η πληθώρα των ταξιδιωτικών site (μηχανές αναζήτησης, ΟΤΑ, site παρόχων) συνεργάζονται στη καθοδήγηση της επιλογής του καταναλωτή. Επιβεβαίωσε ότι πολλοί άνθρωποι κάνουν αναζήτηση σε online πρακτορεία (OTA) ακόμα κι αν τελικά κάνουν κράτηση σε έναν πάροχο ή άλλο site κρατήσεων, όπως τουριστικό πρακτορείο.

Τη σημασία του youtube ως πηγή ταξιδιωτικών πωλήσεων ανέδειξε ο αντιπρόεδρος προϊόντος στο τμήμα Ταξιδιων και Αγορών της Google Travel, Oliver Heckmann. Υπάρχουν εκατομμύρια ταξιδιωτικά βίντεο στην πλατφόρμα εκ των οποίων λίγα μόνο έχουν την επωνυμία τουριστικής επιχείρησης συντελώντας στην προσέλκυση πελατών.

Στόχος της Google, είπε, είναι να μετατρέψει τη χρονοβόρα διαδικασία προγραμματισμού ταξιδίων, η οποία είναι πιο περίπλοκη από την απλή αναζήτηση πτήσης ή ξενοδοχείου, σε μια απλή υπόθεση.