Τους τρόπους με τους οποίους οι ξενοδόχοι θα μπορέσουν να αποκομίσουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη για τις επιχειρήσεις τους αυτά τα Χριστούγεννα, εκθέτει ο έμπειρος επαγγελματίας στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων Sam Weston.

1. Καταγράψτε τους πελάτες και τα έσοδα που αναμένετε | Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Google, το 2014 δαπανήθηκαν 21,6 δισ. λίρες σε online αγορές κατά τη διάρκεια της σεζόν των Χριστουγέννων (2 Νοεμβρίου έως 27 Δεκεμβρίου), δηλαδή 13% περισσότερα από το 2013. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στο 2015, με μεγαλύτερη έμφαση στις ημερομηνίες-κλειδί όπως η Black Friday (στις 27 Νοεμβρίου), η Cyber Monday (στις 30 Νοεμβρίου), η Manic Monday (στις 14 Δεκεμβρίου) κτλ…

Αυτή η ανάπτυξη αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση των αναζητήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου κατά 42% κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, φτάνοντας σε αντιστοιχία ή και ξεπερνώντας τον όγκο αναζητήσεων από υπολογιστές.

Η αγορά Χριστουγέννων ποτέ δεν ήταν πιο επικερδής.

2. Κάνετε γνωστές τις προσφορές σας τώρα, αποκομίστε τα οφέλη μετά | Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με τα Χριστούγεννα ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο και, όπως είναι αναμενόμενο, συνεχίζονται μέχρι και τον Δεκέμβριο.

Για το λόγο αυτό η διαδικασία ενημέρωσης και διασφάλισης ότι έχετε ισχυρό περιεχόμενο Χριστουγέννων και προσφορών στο site σας το συντομότερο δυνατό είναι μια καλή βάση για την αύξηση των οργανικών αναζητήσεων.

Αναλύοντας τους πολύ γενικούς όρους «Διακοπές Χριστουγέννων», «Χριστουγεννιάτικα Πάρτι» και «Χριστουγεννιάτικο γεύμα» ως ενδείξεις κοινότυπων τάσεων στις αναζητήσεις της εορταστικής περιόδου το 2014, παρατηρούνται οι εξής τάσεις:

-Οι Διακοπές Χριστουγέννων έχουν σταθερές αναζητήσεις ολο το χρόνο, οι οποίες εντείνονται με γρήγορους ρυθμούς από τα τέλη Ιουλίου κι έπειτα. Συγκεντρώνουν επίσης το μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων ανάμεσα στους τρεις παραπάνω όρους.

-Τα Χριστουγεννιάτικα Πάρτι (Christmas Party Nights) εμφανίζουν πολύ μικρό αριθμό αναζητήσεων έως και τον Ιούλιο, με το μέγεθός τους να αυξάνεται σταθερά και να κορυφώνεται γύρω στον Οκτώβριο/ Νοέμβριο.

-Το Χριστουγεννιάτικο Γεύμα (Christmas Lunches) έχει μικρό όγκο αναζητήσεων μέχρι τον Οκτώβριο, οπότε ξεκινούν και παραμένουν σταθερές έως και το Δεκέμβριο.

Έτσι, προτείνεται η περαιτέρω ενημέρωση μέσω καμπάνιας στα social media και γενικότερα οι οποίες θα βοηθήσουν στη δημιουργια προσδοκιών και θα προετοιμάσουν το έδαφος για πωλήσεις στη διάρκεια μεγάλων εκδηλώσεων όπως της Black Friday (η Google προτείνει οι αναζητήσεις για προσφορές της Black Friday να ξεκινούν 3 εβδομάδες πριν την εκδήλωση).

Πέρυσι, η Black Friday ξεπέρασε την Boxing Day με πωλήσεις ύψους 810 εκατ. λιρών μέσα σε μία ημέρα, 30% εκ των οποίων προήλθε από τα κινητά τηλέφωνα.

3. Από υπολογιστές οι μετατροπές των επισκεπτών σε πελάτες, από κινητές συσκευές οι αναζητήσεις πληροφοριών | Το κινητό αποτελεί σημείο-κλειδί στις αναζητήσεις πληροφοριών κατά την τυπική διαδικασία αγοράς των πελατών, έχοντας συχνά σχέση με τις καλύτερες ημέρες για ψώνια στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους.

Πρόσφατη έρευνα καταναλωτών της Google αποκάλυψε ότι το 28% των καταναλωτών κάνει αναζήτηση αγορών στο κινητών, ενώ το 51% κάνει αναζήτηση αγορών στον υπολογιστή.

4. Τι μπορείτε να κάνετε για να εκμεταλλευθείτε στο έπακρο τα φετινά Χριστούγεννα

-έχετε απλές και όχι περίπλοκες προσφορές και πακέτα διαμονής που αξιολογούνται εύκολα και είναι συγκρίσιμα.

-διαφάνεια. Ενημερώστε τους επισκέπτες σας ότι παίρνουν την καλύτερη προσφορά και ότι δεν θα κάνετε περαιτέρω μείωση στην τιμή δωματίου, εφόσον δεν προτίθεστε να το κάνετε.

-προετοιμαστείτε για απογοητευμένους επισκέπτες. Αν κάνετε μια προσφορά για μικρό χρονικό διάστημα με περιορισμένη διαθεσιμότητα, αναπόφευκτα θα υπάρξουν πολλοί που θα την χάσουν. Προετοιμαστείτε κατάλληλα, διαθέτοντας μια δευτερεύουσα προσφορά, λιγότερο ανταγωνιστική, που θα τους κάνει να εξακολουθήσουν να θέλουν να μείνουν στο ξενοδοχείο.

-αποφεύγετε τα κλισέ. Ξεχάστε την κλασική προσφορά διαμονής των Χριστουγέννων. Βρείτε αυθεντικούς τρόπους να τοποθετήσετε τις προσφορές σας για να τις κάνετε να ξεχωρίσουν.

-Υπογράψτε την εφαρμογή σας, εάν έχετε. Σύμφωνα με έρευνα της Flurry του 2014, τα download εφαρμογών για κινητά αυξήθηκαν κατά 150% την ημέρα των Χριστουγέννων καθώς όλοι ασχολούνται εκείνη την ημέρα με τα νέα γκάτζετ-δώρα τους.

-να είστε ευγνώμονες. Χρησιμοποιήστε την εορταστική περίοδο ως μια ευκαιρία να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας. Ανταμείψτε τους με ένα πρόγραμμα πιστότητας ή με μια ειδική προσφορά μετά την Πρωτοχρονιά.